Sigrid M Larsen

Mail:

Bestyrelsen i Skolens Venner

Thøger Johnsen

Tidl. rektor for Frederiksberg Seminarium. Tidl. formand for bestyrelsen for VUC Frederiksberg. Medinitiativtager til Skolens Venner.

Mail: tj@skolensvenner.dk

Næstformand

Nils-Georg Lundberg

Formand i Gymnasiernes Bestyrelsesforening, Fhv. rektor på Hjørring Seminarium og dekan ved UCN. Formand for Skolens Venner i Hjørring.

Lotte Groth-Andersen

Vicedirektør i Arbejdstilsynet. Fhv. Afdelingschef, Dagtilbud og Grundskoler, Børne- og Undervisningsministeriet
og vicedirektør, Styrelsen for Undervisning og Kvalitet

Steen Gyldendal-Melberg

Konsulet og har tidligere arbejdet med ledelse, organisationsudvikling og strategi i medicinalindustrien. Bestyrelsesmedlem i Skolens Venner Gribskov og skoleven.

Marco Damgaard

Skoleleder på Tingbjerg Skole og Fritid. Desuden medlem af kommunalbestyrelsen i Herlev Kommune og formand for Børne- og uddannelsesudvalget.

Flemming Riishøj

Næstformand i SIND Hjørring og SIND Region Nordjylland. Fhv. underviser og projektleder på  Professionshøjskoler (KP, UCN og UCL) i Ledelse og Administration og Forvaltning.

Birgit Lise Andersen

Selvstændig rådgiver. Tidligere skoleleder på Strandgårdsskolen, faglig rådgiver i KL og afdelingschef for Skoler og Uddannelse i Albertslund Kommune.