Bliv støttemedlem

Gør en forskel

Støt som virksomhed og bliv skolevenssponsor
Gør en forskel for børn og unges trivsel og læring i skolen!  Skolevenner understøtte at flere børn udvikler større tro på egne evner og har adgang til stabile voksne, der tilbyder gode relationer.

Som støttemedlem gør du det muligt for flere skolevenner at gøre en forskel på flere skoler for flere børn. Et årligt medlemsskab koster 150,- kr. og opkræves én gang årligt.

Skolens Venner er en nonprofit-organisation, som ikke modtager direkte statsstøtte. Vi er derfor afhængige af støtte og tilskud fra fonde, virksomheder, samarbejdspartnere og privatpersoner.

Hvad går min
støtte til?

Din støtte går til Skolens Venners’ landsdækkende arbejde med at udbrede skolevennerne til endnu flere danske skoler. Frivillige kræfter er fundamentet i Skolens Venner, og pengene bliver derfor brugt til at understøtte dem og deres uvurderlige arbejde.